از هر ۱۰ کسب وکار جدید، ۸ مورد در همان سه سال اول شکست میخورند. اکثر استارتآپهای با جسارت به سود قابل توجهی دست نمییابند.
سرمایهگذاران جسور ۹۹ درصد پیشنهادات استارتآپها را رد میکنند. با این حساب، استارتآپها کوچکترین شانسی ندارند. با این حال، کارآفرینان همان اشتباهات اجتنابپذیر را بارها و بارها مرتکب میشوند. با استفاده از راهنماییهای این کتاب شکست را بشکنید و دشواریها و ناهمواریهای پرهیبت استارتآپ را دور بزنید. کتابهای بسیاری درمورد شرکتهای موفقی چون فیسبوک، گوگل و اپل نوشته شده است. با وجود این، معدودی از این کتابها متوجه اشتباهات شرکتها شدهاند؛ این اشتباهات همان تصمیمات کلیدی و مهمی است که منجر به اتمام نقدینگی و شکست زود هنگام استارتآپ میشود.